Report ze zimního svatebního editorialu…

Den první

Počasí nám vůbec nevyšlo, po sněhu ani památky, ale i tak si myslím, že jsme se s tím poprali statečně, a věřím, že mluvím za všechny, když řeknu, že víkend jsme si celkem užili.

První den byl spíš taková secvičná. Dopoledne jsem zajel do Campervan.cz, kde už na mě čekal naleštěný nastartovaný VW T3 California, se kterým jsem se vydal na cestu do Českého Rudolce. Musím říct, že to byla super zážitková retro jízda. 😀

Než jsem dorazil zpět do Rudolce, naše krásná a talentovaná vizážistka Denisa Sedláčková s asistentkou Gabčou Oravcovou už líčily modelky a paní Petra Boukalová ze Svatebního salonu Sára vynášela do pokojů spousty nádherných svatebních šatů.

Květinářky Hanka Hinterholzová a Petra Šalandová z Telče vybalily TOP svatební kytice a začaly s přípravou květinového zátiší uvnitř zámku.

Kamarád a kolega fotograf Kenji, dorazil už v sobotu a přivezl sebou kufr plný úžasných ÁRTových skel od SIGMA-foto.cz. Fotilo se od oběda převážně v „interiérech“ torza místního zámku Malá Hluboká a v jeho okolí.

Sobotní focení jsme zakončili wellness v místních pivních lázních.

V Pivovaru & Penzionu GRASEL se o nás starali přímo královsky.

Jídlo super, pivo z místního pivovaru luxusní

dostali jsme k dispozici dva velké apartmány. Každý se dvěma pokoji, záchodem, koupelnou a společenskou místností. Jednu společenskou místnost jsme si přetvořili na provizorní fotostudio a udělali pár studiových fotek se suchým ledem. 😉

Když už bylo roztaženo 6-ti metrové plátno, vybalil jsem projektor a večer jsme zakončili s chipsy, vínem a filmem…

Moc jsem toho nenaspal, protože kolem půlnoci začalo pršet a pršelo až do rána 😔

Den druhý

Druhý den ráno jsem ještě před snídaní vyběhl ven podívat se na černou oblohu a rozbahněné cesty. První telefon, jestli mají přijet vlci, že v Kamenici leje a není vidět ani na krok…druhý telefon jestli mají přijet dravci…. Radši jsem ještě spolu s naším jedinečným osvětlovačem Petrem Musilem zajel obhlédnout lokace, abychom následně zjistili, že dominantu Hladového rybníka, statný smrk vyvrátila vychřice. 😔

Naštěstí, než jsme se nasnídali, modelky oblékly, načesaly a nalíčily, začaly se alespoň mraky trhat… Česala naše jedinečná a minimálně na okrese naprosto bezkonkurenční kadeřnice Tereza Kampe. Líčila opět a upřímně doufám že ne naposledy úžasná Denisa Sedláčková a to naše krásné modelky: Alexandru Lhotskou, Evu Hofmanovou, Dominiku Juškovou, Nikolu Frycovou a modely: Michala Hofmana, Honzu Mikeše a Patrika Kubů.

Pak už to šlo ráz na ráz. Zima, vítr, místy déšť… ale vydrželi jsme statečně (hlavně modelky a modelové) až do konce, a co vím, nikdo to naštěstí neodmarodil.

O hladký průběh celé akce se postarala má lepší a krásná polovička, Lenka Dvořáková

Holky z Telče Hanka a Petra se opět překonaly

a přivezly další nádherné kytice a přízdoby.

Prvně jsme pořádně provětrali Campervan….

Pak dorazil Radek Mayer se svou vlčí smečkou…

a Jan Brož se svými okřídlenými kamarády.

Na závěr opět s půllitrem do vany….a pak do sauny a do vany a do bazénu a do vany… 🙂

Musím říct že se zase sešla perfektní parta.

Jsem moc rád, že mám kolem sebe tolik schopných a pohodových lidí.